Wednesday, October 5, 2016

Indiabulls - Ongemagtigde Handel , Nie Geld Terug Te Betaal

Indiabulls & mdash; Ongemagtigde handel, nie geld terug te betaal In die jaar 2004 het die verhouding ManagerTRILOCHAN SAHOO, het my genader om 'n aanlyn handel rekening met INDIABULLS Securities Beperk oopmaak om handel te dryf in NSE, SAHOO my verseker tot laagste MAKELAARDIJ lading KOOP VANDAG VERKOOP MÔRE, SNEL oordrag van aandele EN kontant PER T + 2 STELSEL, tydige lewering van KONTRAK NOTA eN rekeningstaat tydige lewering van AFLEWERING INSTRUKSIE SLIP onder Depot instruksie boek, DP TRANSAKSIE VERKLARING OOR tweeweeklikse basis eN easi Registrasie, dienooreenkomstig ek onderteken die kliënt-lid ooreenkoms, DP Opening Agreemnt, en krag van prokureur vorm en kategories gesê Sahoo Ek dont finansies nodig as my aandeelwaarde meer as vyf en tagtig lakhs waaraan Sahoo ooreengekom. Na toekenning DP rekening Sahoo my gevra om aandele oor te dra van my vrou rekening om handel te dryf, ongelukkig en my slegte geluk ek die aandele ter waarde van Rupees vyf en tagtig lakhs om die OB van Indiabulls oordra, dan na Sahoo begin handel in my rekening in beide NSE en BSE sonder my knowledge. When vra ek vir die DP tranaction stement, aflewering Onderrig Slip Boek, en ander vraestelle en vra hoe kan jy dit waag om handel te dryf in my rekening toe nadat hy gebly absent. The Streekhoof mnr Prasunjeet Mukherjee besoek Bhubaneswar op 20 Oktober 2005 onder die tug van Sameer Gehaulut, voorsitter en Gagan Banga, Director. Mr. Mukherjee het ingestem om my eis te skik en erken hulle skuld en vir die eerste keer in Brokers geskiedenis gegee op skrif aan my claim. Then af ​​te handel nadat hy besoek my meer as twintig keer en Gagan met my gepraat keer in elke maand, maar versuim het om my eis te skik . Toe ek 'n klagte by CDSL, vanaf die President, besturende direkteur en ander amptenare van CDSL toegelaat die fout en arbitrêre optrede van Indiabulls, maar tot dusver geen aksie CDSL my gestuur het die kopie van 'n ooreenkoms en volmag, na ontvangs van die dieselfde Ek was geskok toe hulle sit bedrog / dubbele ondertekening van getuies op Volmag en kliënt Lid ooreenkoms ens selfs die volmag vorm is self vervaardiging / dupliseer waar hulle sit my vrouens handtekening na my kla by Sebi hulle verander die vorm. Ek is 'n bejaarde man van 55 jaar oud, Indiabulls onwettig, unauthorisedly en teen Sebi Reëls weggeneem my hele lewe lank verdienste van Aandele waardeer meer as vyf en tagtig LAKHS. What ek gevind CDSL en Sebi direk ondersteun die kriminele aktiwiteite van Indiabulls. Nou ek geloof verloor op die wet van die grond, het ek duisende briewe en gestuur lakhs van posse te Sebi voorsitter, CDSL owerhede onder kopie aan minister van finansies en die Eerste Minister en die lede van die Parlement, maar tot dusver geen aksie Braja bandhu Behera, Advokaat 32 Kommentaar Opdateer: 20 Januarie 2013


No comments:

Post a Comment