Wednesday, October 12, 2016

Ek C Verduidelik

EK SIEN. verduidelik Die artikel oor kredietspreidings versus Debiet Spreads geword het minder as 'n dag was uit en my posbus is vol e-posse vra my om meer van my werklike handel verduidelikings in my latere nuusbriewe. Een spesifieke Online Trading Akademie student het opgemerk dat die lees van die nuusbrief help haar om te kry in my denkwyse by die kies van 'n strategie en die plasing van 'n handelsmerk. Verder versoek sy dat ek verduidelik 'n yster Condor. Oor die volgende paar artikels, sal ek hierdie versoek dwing en te verduidelik sowel Yster Condors asook Condor Spreads. In hierdie week se artikel, sal ek gaan oor een van my Yster Condors dat ek 'n rukkie gelede. Eerlik, in my beskeie mening, die laaste deel van 2008 was nie die regte omgewing vir die Yster Condor strategie. Die I. C. is 'n strategie wat goed werk in sywaarts markte. In die laaste helfte van 2008, het ons 'n 8220; trending8221; mark, en elke eienaar 'n 401K of 'n IRA rekening weet watter rigting die aandelemark is trending: 'n manier Suid - diep Suide. Verduideliking van die Inskrywing As jy soek vir 'n I. C. Kandidaat moet 'n mens kyk na die grafiek wat pryse skommeling toon binne sekere grense oor 'n tydperk van tyd. Professionele 8220; Condor-ians8221; doen hulle uitdruklik op die indekse, meestal as gevolg van die belasting voordeel. In my geval, ek gekies om die ETF dat die Russell 2000 spore as die beste geskik ten tyde van die inskrywing. Figuur 1 toon die grafiek van IWM dat ek was op soek na 2008/06/03, die tyd van die inskrywing. Ek het opgemerk dat die 75-gebied in die verlede as 'n weerstand vlak opgetree, terwyl as 'n moontlike kort termyn ondersteuning wat ek opgemerk het die 70 area. Ek gemerk op die IWM grafiek in geel 'n kanaal en 'n mens kan sien dat die prys aksie nie óf die ondersteuning (70) of weerstand (75) het deur te dring na die voorafgaande ses weke. Dit bring ons by die punt van maand keuring. Die staking pryse wat ek bedoel om te verkoop was soos volg: 71 trefprys vir die put kant van die handel, en 75 trefprys vir die oproep kant. Op die put kant die IWM het, te sluit bo 71 ten tyde van die verstryking, terwyl op die oproep kant, die IWM moes sluit onder 75. Die kamer wat hierdie handel het vir skommeling was slegs 4 pointswide; so ten tyde 2008/06/03, het ek 'n keuse van die keuse van Junie verval, of gaan selfs verder uit tot Julie of selfs Augustus nie, maar ek het uiteindelik die keuse van Junie verstryk. Van 2008/06/03 tot 2008/06/20, wat die derde Vrydag in Junie was, was daar slegs 17 kalender dae oor. Op daardie tydstip was ek geleer 'n opsie klas en ons benodig 'n I. C. Byvoorbeeld, so vir opvoedkundige doeleindes ek die I. C. geplaas op die IWM met 'n enkele kontrak. Die meeste van die tyd, sou ek graag in 'n I. C. om te gaan 06:55 weke voor die verstryking. Die rede vir die neem van hierdie handel was dat die tyd verval (THETA) is die grootste in die laaste twee weke van die opsie leeftyd. Figuur 2 toon die datum, tyd, en die grootte hoeveelheid op die punt van my inskrywing. Ook, kan 'n mens in ag te neem uit Figuur 2 dat die I. C. 'n posisie wat kort twee innerlike opsie stakings (75call 71put) en 'n lang twee buitenste stakings (76call 70put). Dus, solank as wat die prys aksie van die IWM bly binne daardie twee verkoop (kortsluiting innerlike) staking pryse, ons I. C. sou voordeel uit die tyd 8220; bleed8221; (Verval). Geen opwindende nodig solank die prys van die onderliggende bly binne die verspreiding / wydte van die twee kort staking pryse. 'N Finale nota op die inskrywing; elkeen van die twee versprei (Bear Call of Bull geplaas word) kan afsonderlik as verticals geplaas. In so 'n geval van 8220; beenkap in8221 ;, moet 'n mens seker maak dat die makelaar die onderhoud aan beide kante nie vereis. Die prys kan maak net op een of ander uiterste. Ons as handelaars verkeerd kan wees net aan die een kant, sodat die makelaar die onderhoud net vir die groter kant moet hou. uitgang Verduidelik Toe ek 'n Yster Condor verkoop op die IWM, ek het 'n netto positiewe theta (theta maatreëls die tempo van verval in die tydwaarde van opsies), en op dieselfde tyd, 'n neutrale tot negatiewe delta. 'N netto positiewe theta beteken dat die tyd was aan my kant, as The Rolling Stones sou sê. Vir elke dag wat verbygaan, terwyl die prys sywaarts gaan, is Ek voordeel. 'N Neutrale om negatiewe delta het gekom van die feit dat ek die opsies wat OTM was het verhandel (uit die geld). Ek het ongeveer die delta van 10 op elke been (71put en 75call) verkoop. Binnekant van Delta is ook die waarskynlikheid van verval. So, as ek 'n delta van 10 verkoop, dan moet ek 'n 90% van kans om my verkoop trefprys (71put en 75call) verstryk waardeloos, dit is presies wat ons wil hê. Hou egter in gedagte gehou word dat vashou aan 'n I. C. om verstryking is gelyk aan die neem van 'n hoër risiko. In my geval, die I. C. moes sluit onder 75 en bo 71. Soos jy kan waarneem van figuur 3, die IWMs sluiting prys was 72,55, dus geen aksie nodig is en al vier opsies waardeloos verval. Ek was in staat om die maksimum wins te hou. Ten slotte, 'n I. C. is 'n kort Bear Call en terselfdertyd 'n kort Bull Trek die einste onderliggende. Net soos enige ander strategie bespreek in hierdie opsie nuusbriewe, 'n Yster Condor behels 'n netto premie verkoop. In die geval by punt, die I. C. gewerk so goed soos enige handboek voorbeeld.


No comments:

Post a Comment